26 January 2012

>---Akem Spyker--->



with AKEM SPYKER !



First time aq masuk keje at HAND BREAD , GIANT CHERAS . Aku x tau nak komunikasi dgn sape . macam owg bodoe je tyme 2 .
Sampai la satu ary , muncul 2 insan yg merenk-2 !
NADZMI n AKEM . sporting abes laa dorg .
Awal-2 yee aq lebih knl dgn Mie sbb dia jnis byk mlut . 
Akem lak aq start nk knl-2 dia tyme kak nana say dia CHOMEL . 
HEHE~~! Start situ , bila Akem lalu je depan kedai aq , dia msty lambai tangan at aq . (rase dia chomel sgt tyme 2) (n_n)

Lama2 , kami slalu kontex mlalui fon . kadang-2 , dia 
teman an aq g bus stop walaupon dh mlm , teman an aq tyme aq rehat , blnje an aq air (smesty ye air MILO :D)
 sampai skang aq ase , khadiran dia di depan mate aq satu kemestian . TAPI , dia kne balik kmpg , stdy at sane . ase mcm cpt sgt jee . ase mcm bakal jd owg bodoe balik at sane nnty . :(

hurrmm . Burung layang2 takut dia tak boleh nak jage merpaty putih. sbb tu layang-layang nak terbang jauh-jauh . tapi dia sayang sangat kat merpati putih !(thankzz 4 the story yg akem bg at akq .)


<3 akq x kn lpe an akem .
<3 always miss you . 

<3 akq doakan yg terbaik tuk akem .
<3 hope akem dpt penuhi cita-2 akem .
<3 sowi laa . akq x pndai sgt nk buad cter . yg nie jela yg akq mampu . ('.')v


Ikhlas dari ,  
Nur Syuhada (akaq)